söndag 22 januari 2012

Söndag

Kära söta vilken sovmorgon jag tog idag..tänkte jag skulle sova till högst halv tio..men vaknade med ett ryck halv elva...men skönt å.

Sen frukost då blev det..och ner för att påbörja söndagsnöjet..tvättstugan..6 maskiner var det :-s. Under tiden tog vi en promenad och sen förlustade vi oss på tacosrester från igår kväll. Tänk att tacos alltid är så gött!

Snart dags att gå ner sista vändan till tvättstugan..för kl 17 vill väl nån annan ha den :-).

Sen tar vi en pulkatur (för Milla) och dricker en kopp kaffe hos farfar :-). Skön söndag trots tvättstugan alltså.

Ny vecka..vad innehåller den vad man vet? I morgon bitti, frukost och promenad med Anna. På eftermiddagen möter vi upp Per i Järvsö och hälsar på Millas farmor. Tisdag blir det nog badhallen i Alfta. Torsdag ska jag ta Joel med mig på Willys så jag får lite hjälp med storhandlingen där..han mutas med genom att det ska ske inskrivning på körskolan i Bollnäs..dags för moppekort :-). Enligt mamman är det åxo dags för nya skor..men sällan vi är överens om såna saker 15- åringen och jag :-)...

Ja, inte är det några problem att fylla dagarna..hur ska man hinna jobba liksom?!

Fredag är gruvsam..farmor ska begravas då :-(..men det blir nog fint det.

Nogbabblat nu..ska se om lilltjejen tänker vakna efter middagssovning..sen sista vändan till tvättstugan. Hej!


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

  1. Hallå familjen
    Kul o se att ni har det gott.
    Anna, sovmorgon en timme hit eller dit det är bara OK när det funkar.
    Jag tror också att du får en bra vecka.
    Fredagen kommer också att gå bra, men visst det kommer också att göra ont för det är så absolut på något sätt. Men dom ljusa minnena kommer att komma upp till ytan undan för undan.
    Älskar dig-saknar dig och våra stunder
    Din vän
    Margit

    SvaraRadera
  2. Du har rätt..fredagen kommer också att gå bra och farmor har det så bra där hon är nu.
    Saknar dig också!!
    KRAM

    SvaraRadera