måndag 2 januari 2012

Hej och hå!

Hej och hå! I morse var det dags för jobbintervju. Lite jobbigt som vanligt är det med sådana tycker jag..och faktiskt ännu lite värre när man känner folket som intervjuar och med tanke på att det inte var längesen jag var där sist. Det känns iallafall som att jag gjorde det jag kunde..det är ju alltid lite svårt att få en känsla av hur det går såna där gånger tycker jag. Dryg väntetid var det också..inte förrän i slutet av januari skulle det bli klart. Annars idag så hade jag Joel med mig till Bollnäs för inhandling av byxor till honom..så en snabbvända på stan blev det. Hemma har jag hunnit med lunch och bakning av snoddaskaka till Joels kalas. Var väl sådär kul att baka när man inte ska äta själv :-). Men gick bättre än förväntat, är egentligen inte speciellt sötsugen. Nu ska jag förbereda middagen som består av ugnsstekt falukorv och potatismos, blomkålsmos för vår del. Resten av dagen ska ägnas åt träning för Per, skjuts av Emil till träning för mig, hämta en massa grejer åt Joel hos hans pappa och antagligen hämta hem Lina som sovit borta. Om det funkar att klämma in nå mera bakning får det bli så, annars en annan dag. Per städar för tillfället..behöver jag nämna att det är skönt att va två hemma ett tag nu :-). Milla förresten sover verkligen mycket mycket bättre i eget rum..i natt tror jag hon slog rekord! Nu blir det dock att hon får sova inne hos oss några nätter, när inget annat rum är ledigt :-). Hoppas jag kan sova då bara..har ju blivit helt hopplös på slutet ja :-S. Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar