onsdag 11 januari 2012

Feber

Feber på lilltjejen..utan andra synliga symtom..möjligtvis lite lite täppt i näsan, men annars inget. Grinigt, gnälligt och ledsamt...tänder? Som vanligt en gåta det här med barn och feber. För vår tjej innebär feber iallafall dålig nattsömn..sover jätteoroligt och vaknar ofta. Däremellan har jag haft så svårt att komma till ro också..efter gårdagen antagligen. Så idag är jag trötter..ska blunda en stund snart, för jag tror Milla ämnar göra det åxo.

Städningen, som liksom kom av sig igår, kanske borde fullföljas idag, men får se om jag orkar. Ikväll borde jag försöka stöka undan storhandlingen..får se om jag orkar. På nåt sätt känns det som om allt sånt började sakna betydelse igår..känns som om tiden stannade på något sätt. Men livet går ju vidare och har sin gilla gång. Det måste få göra ont ibland.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar