söndag 15 januari 2012

Oj

Oj ocken full-fart-dag det blev idag då. Efter en halvstökig natt för lilltösen i natt så drog hon till och sov till efter 9 i morse. Eller ja..egentligen vet jag inte riktigt när hon vaknade, för erkännas bör att det var Lina som kom och väckte oss och frågade om hon skulle ta upp Milla..vi hade inte hört henne :-)..det händer inte mig ofta kan jag säga, men somnade antagligen väldigt djupt när jag väl somnade i morse då. Nåja..sen var det tårtbakning och lunch på schemat..Lina till backen och Emil ner på arenan. På eftermiddagen var mormor, morfar, Malin och Niklas hit och fikade och firade grabbarna som fyller år..Joel har fyllt den 8:e och Emil fyller den 20:e. När de andra åkt hem beordrade jag hit Anna på en fika, då det var MASSSOR kvar. Det var dock bara tårtan hon högg in på, men hon återkommer i morgon, så jag ska nog lyckas lura i na nå mera :-). Känns ovant att det är skola i morgon för ungarna..hoppas inte Milla tänker följa det exempel hon gjort de senaste nätterna bara..stöka på fram till 5, sen sova länge..för nu måste hon ju med och skjutsa på skolan. Nu ska jag dricka mitt te, ta en varm dusch och krypa ner under täcket här..gonatt!

3 kommentarer:

  1. Du lyckades dåligt idag! :-) ring gudmor om hon sover nån morgon.

    SvaraRadera
  2. Men där går väl gränsen..ringa å väcka däg i ottan! :-)

    SvaraRadera
  3. Bättre du väcker mig än lilla Milla då!

    SvaraRadera