onsdag 18 januari 2012

Eftermiddag

Ja, eftermiddag igen och dagarna rinner iväg i ett tempo som känns oroväckande :-). Trots att jag ibland längtar lite efter att komma igång och jobba...så inser jag dock att den här underbara tiden inte kommer tillbaka...och att den håller på att ta slut! Snart tre månader till jobbstart och jag vet ännu inte var jag kommer att jobba..mer än att det är nånstans i Bollnäs kommun som gäller :-).

Tagig en promenad på förmiddagen, efter att Anna först varit hit och ätit frukost med mig. Milla sov en lång stund på förmiddagen och jag fick väcka henne för att hämta Lina på skolan..gudars va jag längtar till huset, så Lina kan gå till och från skolan!

Lina har kompis Emma med sig hem och just nu är dom ute..jag plockar och donar lite bäst det går med en duracellkanin på golvet..ska snart förbereda lite kvällsmat som ikväll blir fiskgratäng..så kanske, kanske jag hinner slå mig ner lite på röven när Milla sover middag sen :-)

Hej!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar