tisdag 3 januari 2012

Flytdag

Tänk att vissa dagar har man liksom flyt. Det går inte förklara, man gör inget annat än som vanligt..och ändå så flyter allt bara på, man får massor gjort, både nödvändiga saker och roliga saker. Andra dagar känns det som att man håller på och håller på och får ändå inget vettigt gjort. Vad gör egentligen skillnaden på såna dagarna..vad beror det på? Idag har jag haft en sån där dag då allt bara flyter på så bra. Jag har bakat bullar, Milla sov exakt som jag hade planerat under bullbaket, Malin L har varit hit på en fika, jag har gjort supergoda LCHF-köttbullar (jag kan faktiskt laga god mat jag också, när jag anstränger mig), hunnit med en promenad och nu ska vi snart äta. Milla sover ute i vagnen, Lina kommer nog snart hem från slalombacken och Emil och Matteus är här och börjar bli hungriga nu som det låter :-). Hoppas ni andra också har en "flyt-dag" Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar