lördag 21 januari 2012

Go lördag!

Trevlig dag idag i Bollnäs. Som tidigare bild visar blev det lite fynd till Milla..tre par byxor på halva reapriset och en jacka, oanvänd, "på köp och sälj facebook" för 100 spän..me like. Som jag tidigare skrev så fick jag mig en mascara..men det var inte allt..köpte mig ju också gardiner till vardagsrummet i huset. Helt vanliga vita längder...men känslan..känslan av att köpa saker till huset liksom..wow..vill dit NU! En väldans trevlig lunchträff med Helena blev det också, som vanligt! Milla uppskattade väl halvdant att sitta och prata skit på Krokanen..men så småningom gav hon upp och somnade i vagnen :-). En powernap typ och nu skulle hon behöva sova mera enligt mamman. Men vad betyder mammans åsikt liksom? Ikväll kommer mamma och pappa på tacos..så nu ska jag förbereda det och glo på handboll..hur nu det ska gå till. Vi har ju ingen tv i köket vettja. Golördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar