fredag 20 januari 2012

God morgon!

God morgon! Sitter här alldeles allena :-O. De stora har åkt på skolan och den minsta...hon...sover! Så här sitter jag med en kopp kaffe och lite datortid..utan att Milla Eriksson rycker ur sladden för mig varannan minut. Tilläggas bör att datorn inte längre funkar utan sladd, utan tvärdör och tar evigheter att starta igen..men kul äre, att rycka i den där, tycker Milla! Idag blir det inte så mycket speciellt..när fröken behagar vakna så ska vi väl så småningom iväg och handla lite. Det behövs fyllas på inför veckan, även om vi är lilla familjen. Helg igen och på agendan står för min del att stå i korvkiosken på bandyn ikväll och en mycket trevlig lunchträff för Milla och mig i morgon. Vi ska träffa min fd studiekamrat, Helena. Det blir alltid trevligt! Per har match i Gävle på lördag. På kvällen kommer sen mamma och pappa och äter tacos här. Söndagen ska vi nog hälsa på farfar och så har vi ju nya söndagsnöjet då förstås..springa i tvättstugan :-). Igår fick vi reda på att de som ska flytta ur huset inte kommer att ta sig därifrån något tidigare, som vi kanske hade hoppats på..så vi får vackert vänta till 1 mars innan vi har nyckeln i vår hand och förhoppningsvis hantverkarna kliver in och gör sin insats :-). Det var ju 1 mars som var bestämt, så ingen ändring på det, men man börjar ju längta ihjäl sig nu! Före 30 mars ska vi vara ute ur lägenheten här, så vi hoppas det flyter på med hantverkarna..är ju så skönt om det är klart innan man flyttar in liksom. Nu ska jag röja upp efter frukostintag här och försöka göra nån nytta med den här dagen jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar