lördag 14 januari 2012

Om ni vill veta..

Om ni vill veta vem som vann i natt..så gjorde jag det till sist. Vid 05 slocknade flickebarnet, knäckt av mammans envishet ;-). Full fart med aktiviteter idag..Joel åkte i morse till Gävle och har inte kommit hem än, Emil åkte till Ljusdal för match, åkte på stordäng. Har varit hem och ätit och dragit vidare..på arenan och kompis. Lina har varit i backen hela dan. Själv har vi hunnit med en promenad och lite annat pyssel här hemma..en lugn skön dag! Ikväll fuskas det med godis och ostkrokar.. :-). Linas och Pers favoprogram på tv..gladiatorerna..står på schemat. Jag bara hänger på, men inte är det så jättebra tycker jag :-). Men grejen är att krokarna och godiset står på rumsbordet :-). Hej!

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag gör bara ett test för jag ser att det blir lite fel om man klickar på Oleisia. Det kommer till en blogg som inte är i bruk.
    Oleisia

    SvaraRadera