torsdag 26 januari 2012

halv..eländigt.

Hej! Här äre förkylt och halveländigt. Men bara halv, och det är ju bra det förstås. Inte sjuk, men inte frisk..hostar, snörvlar och svid i hals..men ingen feber. Ungefär samma sak för Per också, så vi får väl se hur länge lillfia klarar sig. Jag kan inte komma på nåt tristare än att städa den här lägenheten nu. Jag/vi har hela tiden trivts jättebra här och gör väl än..men nu vet man att man ska flytta och man vill bara iväg...så grymt trökigt att städa då. Men idag fick den sig en snabbstädning iallafall..det blir ju inte direkt trivsammare här om man låter det gro igen helt heller så..men en riktigt snabb städning blev det. Slöaade hela förmiddagen..syrran varit hit och druckit kaffe och med sig hade hon kakor. Hej,bantning. Nu ska vi strax åka mot Bollnäs Joel och jag. Inskrivning körskola, skoköp och storhandling. Ikväll vill jag bara krypa under varma filten i soffan och gruva mig inför morgondagen. Min fina farmor ska gå till sin sista vila då. Det blir jobbigt, men fint. Barnen har fått välja själv om de vill följa, vilket har resulterat i att Lina ska följa, men inte de andra. Milla hade inget val, hon blir hemma med världens bästa gudmor. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan denna gudmor! hon är guld värld, Milla älskar henne och jag likaså. Hoppas hon känner att hon får igen nåt av oss hon också! KRAM Anna! Vilka bågar ska hon välja tro..?
Sorry Anna, men jag kunde inte hålla mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar