torsdag 12 januari 2012

Jag längtar!

God eftermiddag. Ja..livet fortsätter som sagt, utan den finaste farmorn också..men det känns så tomt i hjärtat. Känns som om jag är lite blockerad..för när jag tänker på min farmor..på att jag aldrig kommer få träffa henne igen..så gör det så ONT i hjärtat att jag genast tränger bort känslorna. Jag undrar, när kommer tårarna? i morgon när jag läser dödsannonsen..på begravningen..eller när jag minst anar det? För kommer, det gör dom och jag skulle behöva det också. Milla fortsätter att inte riktigt vara sig lik..lite gnällig och lite feber..fast just nu, mitt på dan, när gudmor var framme med termometern, då visade den på ynka 37,3 och det är ju ingen feber. Gåtan med småbarn och feber lär aldrig lösas. Blev både frukost och lunch med Anna samt en promenad. Vid frukosten och promenaden deltod även syster. Lunchen blev hon blåst på eftersom hon vägrade åka å köpa kebabtallrik åt oss. Jag LÄNGTAR till huset nu! Hej!

2 kommentarer:

  1. Hoppa du av na innan jag hann komma dit eller? Ni har så mycke könstigt för er...

    SvaraRadera
  2. Men åh..syrran :-)..hatar ju skrivfel så jag var tvungen att ändra :-)

    SvaraRadera