måndag 16 januari 2012

Phu

Phu, äntligen slå sig ner i soffan! kollar in nya avsnitt på 112, på liv och död, med Lina och Joel. Full fart idag. På förmiddagen började jag att rensa lite här i skåp och garderober inför flytten. Jag tycker det är så skönt att veta, när det är dags att packa..att det som finns här nu, det är saker vi ska ha kvar..då slipper man hålla på och sortera sånt då, utan bara att packa. Det var lite svårt att komma nån vart dock, med en Milla som idag har tagit rekord i rivning tror jag..hon far fram som en virvelvind och får mig att fundera på hur friden man ska bära sig åt den dan man faktiskt är tvungen att ha flyttlådor utspridda lite här och var :-). Sen jag hämtat Lina på skolan, så kom Anna hit och var med Milla en stund, när vi åkte på Knåda sport för att byta skridskor åt Lina. Hem, fixade mat, skjutsat Emil på träning och hämtat en klänning jag köpt åt Milla på världens bästa sida; "köp och sälj barngrejer på facebook"..kanoners ställe verkligen!. Efter läggis av liten trött, rivig, bråkig, världsgullig Milla så däckade jag som sagt i soffan. Jag tror inte jag har nåt mera att förtälja faktiskt :-). Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar