torsdag 19 januari 2012

Hoppsan

Men hoppsan..inget inlägg i går ser ja. Men hej på er idag då iallafall :-). Vaknade med ond hals och seg kropp. Blev dock något piggare när det kom ett sms från syrran :"frukost?". Yes, självklart. Hade intagit ett ägg, men avbröt hemmafrukosten då :-). Efter frukostbjudning tog jag en promenad. Ett grymt fint väder idag, vilken vinterdag! min kropp sa ifrån en promenad i högt tempo..men jag gick i sakta mak och blev ute länge istället..man vill ju inte gå in såna här dagar! en liten påminnelse också ute..att det går åt rätt håll på nåt sätt..kändes det som :-). Men nu är vi inne och Milla är just nu på sitt allra charmigaste vis..kryper omkring och hittar på både det ena och det andra..och när jag säger aj aj..så svarar hon med ett leende och ett skratt..så stort att det är HELT omöjligt att säga åt henne på skarpen :-). Igår gick vår tvättmaskin sönder. Med tanke på att det är mindre än två månader kvar till flytt, så kändes det ju som perfekt läge för det nu liksom. Eller inte.. köpa ny nu kan vi ju inte göra..och kosta på och laga känns också hopplöst onödigt. Så nu blir det till att springa i tvättstugan då. Det är iof lämpligt när det väl är gjort..för man får ju undantvättat allt då liksom..men däremellan då :-S..jag är ju van att tvätta typ varje dag ja. Är bara att hoppas att ungarnas kläder räcker till..mängden är ju liksom anpassad efter att man är van att slänga in en tvätt varje dag..jaja..ÄNNU ett skäl till att längta ihjäl sig efter huset alltså! Idag blir det väl inte så mycket mera än att nu fixa lunch till Milla och mig..och sen åka och hämta på skolan. Ikväll är det väl slalombacke för Lina (gissar jag) och träning för Emil. Och i morgon fyller Emil 13 år och därmed har vi tre tonåringar! herregud. Och blir det inte mellanrum mellan mina stycken i det här inlägget nu så blir jag galen. Har verkligen försökt med allt..och när jag skriver så blir det rätt..men när jag publicerar kommer allt i en enda löpande text, vilket ju är otroligt jobbigt att läsa tycker jag.

6 kommentarer:

  1. Inge mellanrum! Och du skrev ju visst ett inlägg igår. Börjar du bli gammal eller!

    SvaraRadera
  2. Men va faan..hur får man mellanrum!!!
    Å jadu..nu ser jag det å, att jag ju skrev igår..haha! gammal, nej..

    SvaraRadera
  3. jag har ju samma problem, när jag skriver så blir det mellanrader men inte när det publicerats????? varför undrar jag oxå???

    SvaraRadera
  4. ja för friden va svårt det ska va! Va äre för jäkla fel?!

    SvaraRadera
  5. Prova med att trycka enter två gånger istället för en mellan styckerna. Funkar på min blogg, hoppas det är lika här....

    SvaraRadera