fredag 13 mars 2015

Underbart!

Äntligen vände det!! 



Så gott som feberfri å rätt så pigg idag! Äntligen fick vi gå ut och njuta av det fina vädret åxo! Kan våren verkligen va här redan? 
Gräsmattan den 13:e mars

Risken är väl att vi får några slaskvändor än, men just nu är det ändå ljuvligt! 
Dag 4 med lchf...idag har jag intagit en kopp kaffe med kokosfett, två skivor halluomi, en skiva skinka å ett par oliver till frukost. Blir mätt av kaffet typ :-). Lunch, rester från gårdagens gratäng och middag senare blir mozarella och paprikafyllda kycklingfiléer med fetaost och beasås. 
Stora provet idag var ungarnas godisinköp..men jag är inte sugen så, utan mycket en vana å! Har gjort lchfglass som jag tänkte ta med mig på 1- årskalas i morgon.. Klapp på axeln till mig själv! :-). Så strikt tänker jag inte va i längden men den första tiden så. 
Nu ska vi snart gå in, fast jag sitter väldigt skönt i solen, Freja sover i vagnen, men Millas ork börjar tryta lite. 
Helgens planer är kalas hos Lova i morgon, men Per och Emil å ett gäng kompisar, plus Jonte å ett gäng (som kommer med tåg till Gävle) ska på hockey. På kvällen blire mellofinal da! 
Söndag är oplanerad.. Bandysäsongen är över och helgerna lite lugnare. Fast egentligen är det lugnare när den pågår för fullt för då vet man var 16- åringen är :-). Helgmyset...dvs gottat? Jodå.. Det finns en plan. Ikväll blire lite småplock med philadelphiaostfyllda feferoni lindade i bacon å in i ugn... Å ostchips. Fine! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar