tisdag 17 mars 2015

TRÖTT

God morgon! Känns som jag har horn i pannan idag, så trött är jag. Blir snart tokig på dessa nätter! Freja strävar verkligen och försöker sova, men nånting stör henne. Är det det här problemet med magmun eller vanligt stökig mage.. Ja det vette katten. Hon verkar gasig i magen åxo samtidigt som hon beter sig som en praktexempel om man läser hur refluxbarn beter sig. Somnar... Sover skönt nån minut, sen ligger hon å kastar sig, spänner sig och famsar och har det helt omöjligt att slappna av. Det lugnade sig ett tag det här och hon sov rätt skönt bredvid mig.. Men sista veckan har varit hopplös. Har ju spytt väldigt mycke denna senaste vecka åxå så kanske har att göra med det. Vi ska ju tillbaka till barnmottagningen i morgon och jag kan tyvärr inte meddela doktorn att det varit ett dugg bättre sen sist, utan tvärtom. 
Jag har nackspärr och ont i en axel efter antagligen har somnat I nån konstig ställning de små stunderna vi sovit. 
Gnällig da! Ja jag gnäller väldigt sällan så ibland får jag! Å ja, jag vet att det går över! Dessutom hade inte inlägget blivit så gnälligt om jag hade skrivit det efter frukost och kaffe :-). 
Vaccinationssprutorna igår då och fy vad hon skrek! Hjärtskärande verkligen men gick över lika fort åxo. Gnälligt igår kväll men egentligen inte värre hur hon kan va en annan kväll. Lite feber hade hon, men tycker inte hon har känts varm inatt och nu. 
Idag ska vi ta en tur till Runemo för en kaffe hos Anett. Stackars Milla "som aldrig mer i hela sitt liv vill åka så långt som till alfta igen", som hon sa när vi var till alfta förr en dag :-). Runemo är ju lire längre än Alfta så får se om hon står ut da :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar