måndag 9 mars 2015

Måndag igen!

Ja så var det måndag igen efter en helg som bara försvann! 
I lördags begav sig grabbarna i p-18 till Örebro, strax efter åkte jag och Lina med föräldrar/supporterbussen. 


Högtidlig nationalsång 

Nr 14, Emil Strandberg (lillskiten med storgrabbarna) 
Matchen slutade med sur förlust efter kämpainsats av grabbarna. 
Silver är åxo en medalj! Det tycktes inte killarna tro vid prisutdelningen dock 


Vi kom hem i skaplig tid och Freja körde med mig sen :-). 
Igår fick Milla feber igen! På det nya försöket med kalaset dessutom! Men nu fick det bli alvedon och kalas ändå och det gick bra. Däckade rejält på kvällen och var kokhet och har även feber idag. Vi är lite trötta på att va sjuk nu och dessutom skiner solen så fint ute, som gjort för en utedag! Milla blev aldrig helt frisk sen förra omgången, utan var lite halvdan, dock utan feber hela förra veckan. Eftersom det började om med feber igen nu så låter jag det gå nån dag sen ska jag nog ringa så de får kolla upp henne lite på HC. 

Lina och Milla gjorde så fina tårtor igår som jag glömde knäppa kort på, men de syns lite här. 
Stolt fyraåring blåste alla ljus! 


Kusin Alma

Pysslar med presenterna, som hon glömde bort när hon blev en kamin efter kalaset igår. 

Frejas förkylning är bättre och hon klarade sin första rätt bra, med hjälp av nässugen :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar