tisdag 24 mars 2015

Tisdag!

Milla på dagis och jag inledde morgonen med en långpromenad. Soligt men blåsigt och jag har ont i halsen jag åxo nu. Lina är något piggare idag men väldigt förkyld och fortfarande feber. 
Den här donnan är fast övertygad om att det är i mammas knä man ska sitta (helst stå) varje vaken sekund. En riktig "älpotta", som inte är nöjd många sekunder utan min fulla uppmärksamhet... Och toknöjd när hon får den :-) skruttunge! Det vi kan se sen hon börja äta medicin är att hon kräks lite mindre.. Men annars ingen skillnad än. Det har dock inte ens gått en vecka än heller. Ska bli spännande att se vad vågen visar i morgon, nu när hon inte kräkts lika stora mängder. 


Resten av dan vet jag inte så mycket om. Tvättstugan blev inte klar igår så lär väl fortsätta innan vi går klälös allihopa! 
Slank ner lite lite ris till lunchen idag.. Hoppsan. Mår så grymt illa av att äta för fett så ger upp.. Fortsätter dock att äta lite kolhydrater, inga stora mängder. 
Höres! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar