torsdag 26 mars 2015

Grattis!

Grattis på mig gamling! 
Besöket på barnmottagningen gick bra, lättviktarn hade ökat bra i vikt den här veckan.. Ärofyllda 5250 g vägde hon nu, lillsnuffsan! Nu var det bara att avvakta hur och om medicinen verkar och ett återbesök planeras om en månad, om det inte blir nån försämring innan. 
En vända på stan, lunch på jobbet och Dollar tog vi åxo så det blev en heldag med minsta bruden..mysigt, det är inte så ofta det händer. 
Idag firar jag asså 39 år men känner mig som 25. Dock så känns det som jag firar dagen med att hålla på å bli sjuk? Intagit Ipren nu och bara ignorerar så försvinner det nog. Jag fick ett jättefint halsband av två skönsjungande döttrar i morse (ja från de andra åxå, men den största hade åkt till jobbet, Emil sov (och hade nog ändå inte sjungit heller) och den yngsta sjöng väl på sitt sätt :-). 
Lina är på skolan idag igen, Emil har friluftsdag och är på isen (fy!) och vi andra åker på Kyrkis en vända. Ha en fin torsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar