måndag 23 mars 2015

Gå i ide

Idag verkar alla gå på sparlåga här. Lina är hemma med halsont och feber, Emil med migrän.. Lina hänger i soffan och Milla gör henne gärna sällskap såklart :-). Freja vill bara äta och äta idag och kors i taket, inte spyr hon så mycket heller. Vågar man tro på medicinen?
Vi har varit iväg på Kyrkis en vända iallafall men nu har jag hoppat i myskläderna och har inga planer på att åka nånstans mera idag. Det stormar ute och inte bara det, det stormar småspik! Den nya studsmattan monterades upp av Fadern igår till två jäntors förtjusning.. Den blåser väl iväg idag den! :-)
Jag mår fortfarande konstant illa och är yr om jag äter som man ska (enligt lchf). Befinner mig just nu mittemellan Lchf och inte lchf... Liksom :-). Ger det några dagar till. Vågen pekade på ynka - 0,5 kg  den här veckan... Så himla ovärt en vecka med illamående liksom! Nu ska jag lurva vidare. Vad jag kan se har jag jobb i tvättstugan hela em. 

2 kommentarer:

  1. Jag kunde inte äta lchf.. Provade länge! Gick ner bra när jag åt massor av fett, men mådde så jävla illa! Drog jag ner på fettet gick jag inte ner i vikt..så jag gav upp.
    Prova äta av allt istället, men minska på delen kolhydrater på tallriken och öka grönsaker och protein. Jag gick ner lika mycket då, dessutom känns det som en hållbarare livsstil, iallafall för mig! / Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja.. Lutar väl åt nåt sånt! Går ju inte bra att gå omkring å va sjösjuk på dagarna heller 😊

      Radera