onsdag 18 mars 2015

Full rulle!

Full fart idag! 
Besöket på barnmottagningen gick bra. Vi ska nu prova medicinera för det man antar gör ont på grund av alla kräkor. Det brukar ha effekt ibland och ibland inte, så vi hoppas på det! Om det inte ger effekt efter några veckor så ville läkarn prova med mjölkfri kost. Han vill träffa oss en gång i veckan och Freja ska åxo vägas en gång i veckan på barnmottagningen, det känns bra! Värre var att ingen medicin fanns hemma på något apotek i närheten förrän tidigast fredag! 
Som tur var kände jag en som har samma medicin så vi fick låna lite. Hann inte hälsa på på jobbet som jag tänkte så det får bli en annan dag. 
Har sen bara hunnit hem och lagat mat och sitter nu och väntar medan Lina och Alma är på dansen :-). 
Maten går bra! Jag hade nån dag då jag mådde väldigt illa.. Så jag fick dra ner på fettet. Nu går det bra igen. Lite mera sugen på godis har jag varit de senaste dagarna men inte alls så farligt. 
En människa med brist på sömn och sockerabstinens är nog inget att leka med! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar