fredag 27 mars 2015

Hej hå!

Dagen försvann i ett huj! När Milla hade åkt på dagis så fortsatte Freja och jag till Anette och Filip på kaffe, trevlans! 
Hem, en snabbvända in på Lindbergsrean och laddade med fingervantar, hämtade på dagis, handlade inför 39- årskalas i morrn, hem, plockat ihop å snabbvända med dammsugarn. Sen blev det räksoppa och snabbvisit av mor och far. Ikväll har vi hyrt en Beck- film och det blir spännande att se hur många delar vi får dela upp den i, med vårt lillspöke. Idag har hon haft en bättre lugnare dag iallafall. Det kan åxo bli spännande att se om man orkar va vaken en hel film! 
Jag har köpt mig lite lite smågodis :-). Jaja, allt som är bättre än förr är bra, så jag resonerade med mig själv att jag skulle unna mig lite gott ikväll :-). Trevlig fredag kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar