torsdag 12 mars 2015

Bli frisk!

Ja nu är vi less på denna sjuka!! Milla har fortfarande feber och är orkeslös. Dock möjligtvis lite piggare idag..än så länge inga såna där febertoppar som hon haft varje dag, utan mera jämt hängig liksom. Är mera i farten ändå idag å leker litegranna. Jag längtar ihjäl mig efter att få komma ut! Jag frågar och frågar för friskluft är ju bra tänker jag.. Men nä, "jag orkar inte" blir svaret. Hoppas verkligen att min känsla stämmer att det möjligtvis håller på att vända, för jag får lappsjuka snart! 
Mest synd om Milla förstås!

Lite trösthandling fick det bli i morse

Den här donnan har varit en riktig gladskit de sista dagarna.. Inte alla lika grinig som vanligt (ja, hon är mitt grinigaste barn fram till nu). Nu "pratar" hon och tokflinar så fort man tittar på henne.. Bara hon är mätt i magen förstås! 


Dag 3 med lchf å än går det jättebra. Är varken sugen eller hungrig på nåt mellan måltiderna (en annan dag kanske jag klättrar på väggarna).
Idag har jag ätit: kaffe med kokosfett (smaklöst) och en skiva lchfbröd med brieost till frukost. Lunch blev rester från igår, vitkålsgratängen. Nu har jag gjort nå ihopkok, på köttfärs/bacon/broccoligratäng, med grädde, créme fraiche och sambal.. Men jag är inte hungrig alls än :-). 
Hörs! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar