torsdag 19 mars 2015

Torsdag

Idag har vi haft en bra dag. Freja har inte varit så gnällig... Och då ser man verkligen vilken skillnad det blir! Hon har varit något lugnare i natt och inte lika gnällig idag som hon varit den sista veckan... Det får gärna fortsätta så :-).
Vi åkte på Kyrkis på fm 
Efter lunch som blev korv på Kyrkis för Milla och köttfärssås och vitkål för mig, så städade jag nedervåningen medan Freja sov och Milla kolla på film. Före middagsmaten hann vi åxo med lite cykelträning för Milla medan Emil passade Freja. Middag blev lax och potatis för Emil och Milla och till oss blev det lax och broccoligratäng. 
Jag mår lite smått illa och har dragit ner på fettet en smula.. Synd nog, för det är ju lite grejen med lchf. Tänker mig att det ska gå bättre å trappa upp nu igen långsammare. 
Idag har jag fyndat på köp och sälj igen, härligt! Stort klädpaket till Freja för 100 kr, cykelhjälm till Milla och den här måste jag visa... Såå gullig, älskar villervalla! 

Ikväll blir det familjen annorlunda! 
Gokväll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar