fredag 20 mars 2015

Mmm

Just nu ser jag syner... Jag ser godis, ostkrokar, jordnötsringar, mjukglass och diverse. Så jävla godissugen! Men jag ska fan hålla mig till ursprungsplanen ett tag till! Problemet är att jag mår illa.. Så har varit tvungen att dra ner på fettet och inte kunnat äta lika mycket..å vips kommer suget! Men det ska ge resultat, annars jävlar är godis gött! :-). Maten, noll problem att hoppa pasta, ris och framförallt potatis... Men göttat...göttat...göttat!!
Idag har vi anmält oss till löpet! Tjejmilen asså. Så nu är tävling, bussresa och hotell bokat. Jävlar va vi ska s.....ova då asså! :-). Anna kom på besök och på köpet blev hon barnvakt åt Freja medan jag hämtade på dagis och handlade. Nåja, hon fick även tacos på köpet :-). Till tacosen gjorde jag egen tacokrydda och ostchips istället för de vanliga. Var gött!
Nu ska jag snart gå å sova, fast det kan tyckas trökigt en fredag kväll. Man vet inte vad lillbruden har för planer för oss i natt :-) 
I morgon ska jag, Lina och Milla åka tåg till Gävle å kika lite. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar