lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Gott nytt år på er! jag är inte en sån som tycker att nyår är så alldeles speciellt..varför skulle just den sista dagen på året ge oss nån form av nystart liksom..som en del vill se det..? nystart, om vi tycker att vi behöver det, kan vi ge oss själva så fort vi känner att vi behöver det tycker jag. Men iallafall ska kvällen bli så trevlig så..Malin K med familj kommer hit, äter lite gott och tar det bara lugnt. Tänkte mig fuska ikväll med ett glas vin och en smakbit av efterrätten som Malin levererar. För övrigt så har kosten gett effekt, snabbare än jag trodde. Neråt mellan 1-1,5 kg och idag är ändå bara dag 5. Känns ju bra, att man ser att det funkar..sen stannar det väl upp lite nu då nån dag när jag fuskar lite ikväll. Men vadå, det är ju bara nyårsafton en gång om år (och helt plötsligt så var vissst nyår nåt speciellt ändå ;-).
Nu ska jag förbereda det sista på maten här..så ha en trevlig kväll och ett gott nytt år!
Hörs nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar