tisdag 13 december 2011

Hojt hojt

Hojt hojt från restaurang Öjollasbacken! :-). Ikväll har jag bjudit in Anna på morotsstuvning till middag och syrran bjöd sig själv här på lunch, spagetti och baconsås fick hon nöja sig med.
Annars händer det grejer idag. Snickare är bokad att bestiga övervåningen i huset så fort vi får tillträda, likaså tapetserare..oj va jag längtar!
Några julklappar har blivit inslagna idag, men det är bland det värsta som finns..så fortsätter en annan dag :-). Milla är idag åter sitt gamla jag, efter att igår haft den grinigaste dagen jag har varit med om i hennes liv. Hon är ju så himla snäll jämt. Eller ja..snäll är väl fel ord på små bebisar, alla bebisar är väl snäll. Men hon är snäll i den formen att hon väldigt sällan är grinig om hon inte är trött eller hungrig liksom. Så när hon igår gnällde och grinade för det mesta så blir man lite handfallen. Nu sover hon iallafall och jag halvslöar i soffan ett tag, innan jag ska ge mig på morotsstuvningen och kvällens bjudning bestående av våran bästa gudmor.
Tisdag går också för sig! :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar