fredag 2 december 2011

Snabbt inlägg...från en upptagen kvinna. hehe..närå, men det har varit full fart här några dagar sannerligen..så därför dålig uppdate! framför allt har det nog egentligen varit full fart i hjärnan. Men nu är vi i hamn och kontraktet skrevs igår, grymt! Jag pratar alltså om husköp...så himla bra känns huset för oss, ett litet jobb av snickare för att få de sovrum vi behöver..sen så är det bara att flytta in! :-) i mars får vi tillträde, så nu väntar lång och tålmodig (?) väntan. Förutom att skriva huskontrakt så var jag till hudik med gudmoren igår..en trevlig heldag blev det! idag storhandling, 1700 kr och en mössa fattigare blev vi. Milla slängde nämligen mössan nånstans..och jag hittade den aldrig mera! :-s. packa upp, hämta på skolan, laga mat och vips så var klockan nu, alltså 16. Nu ska Lina, Milla och jag ta en promenad på leksaksaffären och inhandla en present till barnkalas som lina ska iväg på på söndag..sen kikar vi nog in till farmor och farfar en sväng. Ikväll, idol och slöa i soffan! Min rygg gör ont och har gjort det några dagar...det får gärna gå över! Trevlig kväll folk!

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar