torsdag 22 december 2011

Dan före dan....före..

Hej hej!
Dan före dan, före dopparedan!
Ingen julstress för mig, men barnen är lite uppskruvade, åtminstone 9- åringen. För min del får det här spektaklet gärna komma nu, så vi får lugnt igen sen :-).
Jag är så himla trött, fast jag sovit bra nu två nätter! ingen energi att göra nå stora utsvävningar..men den kan sitta i lathet å :-). Det kan va så :-).
Nu ska jag iallafall lyfta på latmasken och åka och skjutsa Lina till kompis Ami, och sen ska Milla och jag handla lite. Smart det, att spara med handlingen till så här före jul liksom. Antagligen inte bara jag på Ica just nu. Och samma fundering återkommer varje år, när jag studerar de smockfulla vagnarna; HUR i hela friden ska folk hinna äta upp allt detta?! man får ju trots inte plats med hur mycket som helst i en magsäck liksom! :-).
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar