lördag 3 december 2011

Tiden får gå fort..eller inte?! :-)

Loggar in på bloggen från datorn.. (bloggar oftast från mobil) och ser att mitt senaste inlägg är skrivet i jäkligt stor stil..why? :-). Ingen aning faktiskt..inte meningen iallafall :-). Får se hur det här inlägget blir då. Hur som helst har jag inte tid att fixa med det nu. Ska försöka hinna med att komma ner på arenan en stund, Emils match börjar nu..men Milla sover och hon är halvhängig, så jag vill inte väcka henne heller. Ingen feber men snorig och eländig = svårt att sova. Kanske jag hinner ner till andra halvlek. Per har åkt till Järvsö, där de har match på eftermiddagen, Joel är i Gnarp (?!) och tränar, fick skjuts med en vänlig själ från Bollnäs i morse. Lina är på dansträning, hon fick åka med kompis Ami dit idag. Så just nu, knäpptyst här, bara jag hemma, förutom hon som sover då. Det känns overkligt att vi faktiskt har hittat vårt hus. Så overkligt att man nästan glömmer bort det emellanåt..sen när man kommer på det så håller man på att längtas ihjäl sig till mars!! på ett sätt är det ändå skönt att det inte blev jättebråttom med flytt..vi får fira jul i lugn och ro..efter detta får vi hoppas tiden går fooort! Fsst på ett sätt vill jag ju inte att tiden ska gå fort heller..för vi närmar ju oss samtidigt slutspurten på min mammaledighet :-(. Nåja, tiden lär gå fort oavsett om jag längtar till flytt, eller om jag försöker bromsa tiden för mammaledighetens skull. Så det bästa är ju om jag bestämmer mig för att bara njuta av tiden fram till flytten också ändå, tids nog blir det ju mars. Sen trivs jag ju väldigt bra här på Öjollas i vår lägenhet också, så det går ju ingen nöd på mig fram till mars heller :-). Nu ska jag göra mig klar, så är iallafall jag klar för en vända ner på arenan, när bruden behagar vakna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar