torsdag 8 december 2011

Tack snällaste Anna!!

Ja, det är lämpligare att skicka in korten här på bloggen via mobilen, så jag drog in kortena först. När största brorsan är barnvakt..då är det ju klart det hamnar en bil i knät!
Det andra kortet på den fina God Jul-texten fick jag av bästaste Anna idag! åhh..va glad jag blev!! det där är typiskt en sån där grej som jag inte unnar mig själv, speciellt inte nu, när jag är mammaledig..men som jag ändå väldigt gärna vill ha! Bästa vännen vet ju såklart det här, vem annars! tack snälla Anna..det var längesen jag blev så glad för en present Anna!
På förmiddagen var jag till Maria i Arbrå. Vi tog en promenad och sen intog vi en god sallad till lunch.
Hemma igen, så var jag på ICA och inhandlade en möglig barnmatsburk. Fast det visste jag ju inte då, när jag var på ICA :-). Det var ju inte så att jag var ute efter en möglig barnmatsburk när jag promenerade in på ICA. Men fy satan va äcklig den var!! nåja, jag fick en ny förstås.
Bjöd sen Anna på middag. Finmiddag, verkligen, ugnspannkaka :-).
Nu längtar jag till helg och lite mera umgänge med sambon och pappan våran!
Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar