onsdag 28 december 2011

God morgon (fm)

God morgon!
Idag var vi lite sega upp, även om Milla tyckte om mamma var lite väl sölig. Det är sisådär med nätterna med Milla just nu. Det stökas, bökas, hostas, sitts, pratas, äts välling om vartannat tycker jag..sover lite oroligt just nu med andra ord, så inte är man jätteutvilad när man vaknar direkt. Men bara man kommer upp så brukar det gå bra :-). Nu har vi intagit frukost och jag funderar på en promenad snart kanske. Dessvärre så kändes det som om jag håller på att bli sjuk när jag vaknade..halsont och värk i kroppen, INTE nu!
Annars idag så kommer Lina nåtag när hon vaknat, om hon inte ska till slalombacken, som tydligen har lyckats med konststycket att öppna ändå, trots gröna gräsmattor ute.
Ikväll ska Per och jag på bio! the girl with the dragon tattoo på bioduken och det ska bli spännande att se hur man tycker den är i jämförelse med de svenska. Jag gissar på att jag tycker de svenska är bättre, för jag är ju svenskfilmsälskare. Brorsan och hans tjej sitter barnvakt under tiden..blir skönt att komma iväg lite!
Ha en bra onsdag!

3 kommentarer:

  1. Du kommer att älska filmen, den är gjord som en svensk film...:-)

    SvaraRadera
  2. vi ska oxå se den på bio, antingen i kväll eller i morgon kväll...

    SvaraRadera