torsdag 15 december 2011

Fina blommor

God morgon!
Sitter här och äter frukost, dricker kaffe alldeles ensam..tyst. Milla vaknade första gången tidigt och har somnat om...fast nu hör jag att hon är vaken igen :-).
Det luktar fårbog här..det är den nya traditionen man har lärt sig sen man träffade en järvsöbo :-). Ska nog även griljera skinka och göra köttbullar idag tror jag.
Milla har spenderat natten ensam med pappa i natt. Jag kände en analkande migrän igår kväll, så jag blev utskickad till ett annat sovrum i natt. Idag känns det som om jag sovit bort alla tecken på att migrän är på g, men tar det nog lite lugnt ändå idag..vill verkligen inte åka på ett riktigt äckligt migränanfall nu!
Fick fina blommor av finaste Per igår också, som står här på bordet och är så fin. Eller ja..Per står inte på bordet då, utan blommorna. Per är på jobbet.
Hade velat tagit en promenad, men det är ju såå trökigt när det är så här jäkla halt överallt..man tar ju sig framåt i en takt likt en snigel.
Borde också försöka ta mig till Knåda sport, för att kolla läget lite, om det finns nåt begagnat i slalomutrustningsväg åt Lina, eller om vi bör börja söka på annat håll, hon behöver längre skidor.
Det ska nog bli en bra dag det här å!
Nu ska jag lyfta upp solstrålen ur sängen!
Hej hej!

1 kommentar:

  1. Jag har slalomskidor som står å du kan få köpa, men de är kanske för korta? kan mäta om du är intresserad...

    SvaraRadera