lördag 3 december 2011

Bra!

Jajamän..bra! seger 6-2 till sist! Lina och jag tog en promenad till nån julmarknad här i Byn..jag vet inte, jag kanske inte är nån julmarknadsfantast..men den där var nästan katastrof, noll julkänsla. Såklart att det inte blir så mycket julstämning när det spöregnar ute heller..men sen är ju inte en gammal skola rätt ställe till en julmarknad heller..jag menar..mysigt ställe..not. Men jag ska inte gnälla..är jättebra att folk engagerar sig och anordnar saker..sen är det ju upp till var och en att gå dit! Efter detta åkte Lina till kompis och vi andra har nyss ätit potatisgratän och fläskfile, göttigt! Ikväll, så mycket bättre på tv och tidig kväller för min del..nattens stök med Milla börjar kännas på. Men idag har hon varit den vanliga solstrålen, trots snorig täppt näsa. Ha en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar