fredag 30 december 2011

Jahapp

Jahapp..det här dagen gick den å..men oj så trött jag är. Storhandling avklarad och det var inte bara jag som planerat in en handling på Willys idag! Milla hade det bara bra med gudmor under tiden, vilket jag var tacksam för..hon hade nog inte varit så himla glad på Willys idag med tanke på vilken tid det tog.
Hem och fixat lite mat, tagit en promenad..Emil är på bandy, Per på hockey, Joel, Lina och jag är hemma. Å Milla förstås, men hon sover. Hon har blivit utskickad till ett eget rum i natt, så får vi se hur det går :-).
LCHF-kosten fortsätter. Idag gjorde jag det enkelt för mig..har ätit köttfärssås och zuchini..istället för spagetti..sen bara ett kokt ägg och lite yougurt till kvällsmat, för jag var inge hungrig. Jag har nu gjort chokladmousse på LCHF-vis som vi tänkte gotta oss med lite. Man måste ju ha nå gött å :-). Det har gått jättebra de här dagarna..sen om det blir nå resultat framöver får man ju se. Det som verkar va synd med LCHF, är ju att det är så sårbart att fuska..om än det händer väldigt sällan, så stannar liksom processen av i kroppen..så får man börja om. Det är ju lite synd, för visst vill man ju fuska och unna sig ibland, man lever ju bara en gång! Men det står iof också att det är individuellt..en del är inte alls känslig för fusk och en del kroppar är väldigt känslig. Det står också att vissa rasar i vikt med den här metoden..och andra står helt still. Det skulle inte förvåna mig om jag hör till en av dom :-)..men då vet man det då iallafall.
Nu ska jag spela ett spel med Lina..det nya som inhandlades på shoppingen igår. Sen blir det tiidig kväller!
Hej hej, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar