onsdag 14 december 2011

Halvdö/heldö

Jisses amalia va trött och seg jag är! Kombon snarkande karl på ena sidan, dotter som gnisslar tänder på andra sidan och så hopplösa ljudkänsliga jag i mitten..resulterade i att jag väl lyckades somna vid en sisådär 0130 eller nå..sen har Milla vaknat till några gånger efter det...så just nu skulle jag betala en miljon för att få soova! :-). Jag blir tokig på mig själv på nätterna..hur än trött jag är så vaknar jag av minsta lilla och kan omöjligt somna om om det är nåt ljud som försigår, såsom ex snarkning eller tandagnisslan :-). Så idag blir det nog middagssovning med Milla på eftermiddan!

Annars idag så ska jag till Sandra på kaffe (och kanske världens goaste saffransbullar? :-D) på förmiddagen. Får väl se om det ens går att frakta sig till fots ute. Skiithalt igår kväll!

Ikväll tror jag det blir handling på Willys. Milla får nog va hemma med pappa den här gången. Willys är inte hennes favoplace direkt.

Ha en bra dag! Jag ska kicka igång min dag med massor av kaffe nu :-)!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar