fredag 16 december 2011

God morgon, typ!

Ja, men visst, god morgon på er!

Vet inte riktigt vad Milla haft för påhitt för sig i natt. Klarvaken har hon varit större delen av natten. Vi pratar klarvaken som i skitpigg liksom.

Och jag har ju en sovstörning ja, som jag blir galen på. Jag vaknar tammefriden när hon vickar på lilltån i sängen. När hon sover, så vaknar jag av att det låter som hon snart ska till och kanske börja vakna..typ :-s. Sov människa till hon är vaken åtminstone!

Men så här här har jag varit med alla barnen, därför har de fått eget rum ganska tidigt, för då har det gått lite bättre. Nu har vi inget eget rum till Milla här..så vad jag längtar till huset!

Känns charmigt att jag ska skjutsa Joel på körning till Gnarp idag, när man är så grymt trött! Det är det som är svårigheten att ha både småbarn och tonåringar. Hur räcker man till? Det som däremot är charmigt är när 15- åringen frågar om lilla "sötungen" också ska med idag?:-). Hon blir bortskämd våran lillfia!

Idag ska hon dock inte följa..hon ska få vara med gudmor tills Per kommer hem och Lina ska till farmor efter skolan.

Ha en bra fredag! Här kickar vi igång fulltuppstorfamiljsveckan idag :-).


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar