torsdag 23 februari 2012

Tur man inte är Viktoria

Grattis till en liten prinsessa då får man säga. Men kära söta ocket ståhej..jag är då glad att jag inte är Viktoria ja. Och när jag tittade på presskonferensen i morse så tänkte jag, att jag tror att Per är glad att han inte är Daniel å :-).
Jag är ingenting för vår kungafamilj ja..men Viktoria och Daniel tycker jag faktiskt om. Jag tycker vår kung är så himla bet på att framträda offentligt, så man nästan skäms ibland..efter så många år, borde han kunna bättre! Däremot Daniel då, som sas bli ratad av kungen till att börja med..han är ju bra mycket bättre än kungen han på att framträda..han e ju skitbra! Så grattis till lillsessan då :-).

Har varit till farfar och fikat på förmiddagen. Det är så tomt, så tomt utan farmor..åhh, va jag saknar henne! :-(.
Milla höll på att riva stället, satt endast still när hon fick fika :-).

Nu sover Milla, jag har dammsugit och tänkte torka golven, men hamnade här. Har lite hårfärg i håret i ett tappert försök att snygga till sig lite :-). Man går ju omkring här hemma och ser ut som...ja, jag vet inte vad, på dagarna. Måste inhandla lite nya kläder till jobbstart, så man slipper vara en skam för Bollnäs kommun. Man kan ju inte komma som Edsbybo och bli en skam för den kommunen ;-).

När Milla vaknar trot jag vi ska ta en promenad. Per jobbar ju länge på torsdagar..när han kommer hem så blir det varm smörgåstårta till kvällsmat.

Ha en go torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar