måndag 13 februari 2012

Nedrans måndag igen

Men kära söta vad segt det är med måndagar! svårt att acceptera att det är vardag igen så det går liksom så trögt allting :-). Vilken är veckans bästa dag? torsdagar är bra på så sätt att det snart är fredag och hela helgen är kvar liksom. Men fredagar är nog bäst ändå det, oavsett om man jobbar eller ej...då är det liksom helg och ändå har man hela helgen kvar på nåt sätt..typ :-). Vad tycker ni, vilken är veckans bästa dag?

Har iallafall hunnit byta sängkläder i allas sängar nu på morgonen och är nu snart på väg ut på promenad. Jag ljög dock lite nu, för Linas säng vågar jag inte byta sängkläder i, för jag vågar inte klättra upp i hennes loftsäng! Lina får hjälpa mig med det när hon kommer hem sen :-). Det är så in i helvete rörigt, skitigt och stökigt här så kära söta. Har lite smått börja packa en del...och det ska ju få plats nånstans också, så lådor och säckar lite här och var. Igår när Emil höll på och röjde lite i sitt rum så utbrast han- "mamma! det är äckligt mycke damm under min fotölj och säng!" mmm...då ska ni veta att den mannen INTE är speciellt kräsen vad gäller vad som är dammigt, skitigt eller rörigt. Så det måste nog få bli så ändå, att dammsugaren får komma fram för att göra en insats lite mera på djupet nåtag..vi ska ju dock bo (och överleva) här några veckor till.

Vad tyckte ni om Ove Sundbergs nya program kontoret då?
Skapligt kul tyckte jag..ungefär som man nästan alltid tycer när man kollar på första avsnittet av någonting..men den blir nog bra! han är verkligen en läskig, äcklig, nedrig och fantastisk rolig person Ove Sundberg!

Nä, nu blire promenaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar