onsdag 15 februari 2012

Såja

Då var den hos oss då..magsjukan. Lindrigt värre för förste man ut dock, Joel. Pigg idag och vi får väl se vem nästa offer blir. Min erfarenhet av magsjuka när den är så här lindrig är dock att det inte är säkert att fler får. Det har hänt många gånger att bara nån av oss får och så stannar det där. För ganska precis ett år sen (jag med gravidmage) körde vi dock en rejäl genomkörare hela familjen..utom Per om jag inte minns fel. Då insjuknade offer på offer inom ett dygn. Nåja, nog om spy nu, det är bara att avvakta och se. Livet är glamoröst.

Förmiddagen har gått åt att skura med klorin och skjutsa ungar. Sitter nu och väntar på att skjutsa Emil på bandyturnering nere på arenan. Hinner sen hem, så slutar Lina 1215...och sen emil hem 14. Linas hämtning får bli en promenad..solen skiner fint idag!

En sak till om spy förresten. Det var svårt att komma till ro och somna sen Joel varit upp och meddelat sitt tillstånd. Jag tyckte att alla ljud lät som nån mera unge som spydde typ. Men när jag väl somnade så drömde jag att Per och jag var med i en tävling. Det var nån typ av tävling som utspelade sig i en pyramid..eller i tunnlar snarare kanske. Vi skulle leta efter våra barn som var gömda på olika ställen. För varje barn vi hittade INNAN de spydde fick vi 100 000 kr!

Haha, hej!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar