fredag 24 februari 2012

Stackars Gösta

God morgon!
I natt har jag drömt...herregud så konstigt jag har drömt :-).
Det är kris i Sverige! Verkligen riktig kris, såsom det skulle va krig eller nåt..folk är ute på gatorna, desperata, stirriga i blicken. Den största frågan för dagen är liksom..hur ska Sveriges nya prinsessa kunna växa upp under såna här omständigheter?!
Det är brist på ketchup i Sverige! (haha..ketchup liksom). Ketchup finns inte längre att få tag på och på folkets reaktioner på detta skulle man kunna tro att ketchup är likställt med syre.
I porten på Öjollas står poliser och gör kroppsvisiteringar innan man får gå in..i fall det skulle kunna vara så att man har snott ketchup från grannlandet, Norge, för där finns det nämligen! (ungefär som att Norge ligger nästgårds Edsbyn liksom). Det bor en man i huset, som heter Gösta. Gösta bor mig veterligen bara här i drömmen, för här bor ingen Gösta i verkligheten. Hur som helst...polisen hittar Ketchup i fickorna på stackars Gösta! Stackars Gösta blir bortförd av polisen..jag förmanar på ungarna att "där ser ni hur det går om ni försöker stjäla ketchup från andra länder!"...sen vaknar jag.
Stackars Gösta, men man ska inte stjäla!
Jag som inte ens tycker om ketchup.

Ja..det var min natt det...:-).
Dagen då?
Jo, snart storhandling..och idag blir det ICA. Jag måste vila mig från varubandet på Willys, så jag inte åker på hjärtinfarkt utlöst av ilska.

Ikväll har Emil match i Bollnäs. Jag tror jag åker och kollar, får se hur många jag får med mig. Lina ska sova hos mormor och morfar i natt, det har hon bokat sen länge.

En fråga...hur funkar det här egentligen? har vi två prinsessor nu då..prinsessan Madelene och prinsessan..bebis. Och när kungen kliver av tronen/alternativt avlider, benämns Silvia fortfarande drottning då, fast Viktoria blir drottning? och blir Daniel kung när Viktoria blir drottning..?
Det är mycket med det här jue!

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar