söndag 26 februari 2012

Jävla tvättstuga!

Hatar allmänna tvättstugor! Tider bokas och man tvättar inte...och nu är mitt tvättmedel borta å! Jag vet, naivt av mig att tro jag kunde lämna en förpackning där nere i 5 dagar. Och jag vet, det har även hänt att jag bokar tid som jag inte tvättar på. ..men så sa jag inte att jag hatar de som tvättar i tvättstugan heller, utan själva tvättstugan. Eller själva tvättstugefenomenet.

Så nu sitter jag här å inväntar Per som köper tvättmedel.


För övrigt en bra helg dock. Anna kom igår och var med Milla, så vi åkte och köpte ett-års-presenter och sen blev det en vända till huset med två bilar full med grejer. Men nu jävlar är det nära. På kvällen blev det tacos med Anna..och sen melodifestival..eller vad man nu kallar det. Man måste ju liksom följa detta spektakel ändå :-).

Idag tvättstugan, dans för Lina, Joel på skotercross, Emil sover än...och ikväll blire nog bandy för oss. Lär ju passa på..det kan ju va sista hemmamatchen, även om jag väljer att va optimistisk in i det längsta :-).

Hej!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar