torsdag 9 februari 2012

Svindyrt brödfat och kladdkaka

Jo, bannemig det hjälpte att gå på party, köpa ett brödfat för 159 spän och äta kladdkaka! blev på bättre humör..men va fan liksom, ett brödfat för 159 spän, det är inte likt mig. Men nån gång måste man få unna sig nåt man verkligen vill ha..och jag ville verkligen ha det där..verkligen!

Jag tänker lägga mig gristidigt nu snart med en bok. I morgon drar det igång omgående med full fart! Emil träning på arenan samtidigt som jag ska skjutsa Joel till Bollnäs, där hans skjuts till Eskilstuna och tävling avgår. Pappa fick rycka in där med att skjutsa Emil och våran underbara gudmor kommer till Milla en stund så hon slipper nån bilvända där, mitt i både lunch och sovning dessutom. Tack både pappa och Anna! i morgon kväll kalas hos syrran, som bara blir äldre och äldre. Jösses, hon fyllde ju nyss år tycker jag. Lördag har Per och Jonte match..söndag har Emil match och samtidigt Lina dans..att det ska krocka jämt!
I helgen ska nog även det första flyttlasset köras..vi får börja köra saker till ett uteförråd, så då tänkte vi köra dit lite utesaker, trädgårdsmöbler, spadar, krattor och lite annat sånt. Varje lass vi kör nu innebär ju ett lass mindre när flytten drar igång på allvar.

Gonatt nu och hoppas att energin återvänt till i morgon!

3 kommentarer:

  1. tack för att ni kom! Malin

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag bara blir äldre och äldre.....och på nå vänster är du ÄNDÅ 7 år äldre hela tiden. Slögt det kan va!

    SvaraRadera