torsdag 16 februari 2012

Snart så!

God förmiddag!
Trotsade det jag trodde var det svinkalla vädret ute och tog en promenad. Det visade ju sig vara alldeles underbart skönt, så blev en lång promenad. Med gårdagens skräckupplevelse, promenad i storm med isande vindar i färskt minne, så hoppas jag att inte Milla idag steks i vagnen med tanke på vad mycket kläder jag packade på henne.
En god natts sömn i natt var himligt (som Lina alltid sa när hon var liten) skönt. Vaknade första gången vid 6 i morse...vilket INTE händer ofta! jag är så van att vakna flera gånger på nätterna, av mig själv, eller av Milla, så när jag sover hela natten och inte vaknar förrän det är morgon..så tycker jag nästan det är otäckt..vad har hänt under natten som jag har missat liksom?! :-). Men idag känns det att det var välbehövligt med en god natts sömn!
Inger mera har insjuknat i sjukan som Joel råkade ut för..vad det nu var för nånting. Han blev ju pigg på en gång, men är hemma idag så vi följer skolans regler, med 48 timmar hemma innan skolgång, efter magsjuka.
Väntar fikasällskap om en timme, Milla sover fortfarande, men vaknar nog snart av nåt byggarbete här utanför. Sonen som är född med total avsaknad av blyghet är speaker på ICA-Cupen (en bandyturnering för skolor) nere på arenan idag. Fortsättningen av dagen ska väl sen bestå i att laga mat, dammsuga (ev ev ev), Slalombacken för Lina antar jag..och säkert nå mera påhitt å!

Granvägen 6, snart så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar