fredag 17 februari 2012

Fredag!

Fredag fredag härliga fredag! Det finns väder..och så finns det väder. Idag är det FINT väder! kära söta va härligt det var ute på promenaden idag! njutniing i fulla drag och Milla sov så skönt i vagnen och sover än! Såna här dagar vill man verkligen inget annat än att vara mammaledig! :-).

Planer för helgen? tjaa..ikväll är Per borta på match..och Milla och jag ska på myskväll hos vännen och gudmoren Anna. Hon har flyttat så vi ska se nya lyan och äta lite mat som bästaste Per bjuder på ikväll. Inte på så sätt att han tillagar den då, men betalar :-).
Idag ska dock först dammsugas här..så man törs visa upp lägenheten i morgon då det kommer någon och ska kolla. Sen ska jag nog åka och handla inför lillafamiljenveckan också¨sen, så det är gjort.
Lina är iväg på läkarbesök och vaccination just nu med Stefan (som erbjuds alla i klass 2) och sen kommer hon hit och är här tills Stefan slutar. Det var ingen ide att gå tillbaka till skolan då de ändå slutar 1215.
Kan hända att det blir någon vända med grejer till huset i helgen också..vi kanske kunde få ställa in lite däck och så i garaget om de hade tömt på sina grejer där förstås. Försöker också se mig omkring om det finns mera att packa här. Självklart finns det en hel massa att packa..men tänker mig mest sånt som man inte använder så ofta. Nåja, tids nog så är vi väl på plats i huset tänker jag :-).

Nu kom Lina och Milla vaknade..hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar