söndag 20 november 2011

Som jag misstänkte

Dsgen blev just sådär slö som jag misstänkte i morse när jag klev upp. Eller när jag klev upp på förmiddagen kanske det heter. Inte gjort mycke..plockat lite smått, lagat go mat, varit till farmor och farfar en sväng och fikat, bakat scones till kvällsfikat...ja, en sån där skön dag, då man bara har varit blev det. Har ont i halsen och är lite snorig, men känner mig ännu inte nå dålig annars, peppar, peppar. Milla kryper mera och mera och idag har det varit en riktig otursdag för henne..gjort alla möjliga och omöjliga vurpor, från sittande läge, från krypläge..vet inte hur hon har jollat. Nån bula här och där har det blivit :-). Nu ska jag bara hoppa in i duschen, sen blir det nog sängläge snart nog. Sova är bästa medicinen mot förkylningar! :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar