onsdag 30 november 2011

Blås inte bort!

Men himmel vad det blåser ute! och jag tycker mig också kunna se några regndroppar! Nåja, vädret är ju inget vi kan påverka, så nog om det nu! Milla vaknade i vanliga ordning tiiidigt..för att sen somna om nästan på en gång. Hon var väl uppe mellan 620 och 700 typ..sen somnade hon och sover än (900). Frågan är, vad ska hon upp och göra första gången?? :-). Lina är lite hängig och hemma från skolan idag..när Milla vaknar så ska jag åka och hämta henne hos sin pappa, så får hon vara med mig under dagen idag, då han jobbar. I skrivandets stund kom jag på att vi kanske ska passa på att baka lussekatter om hon inte är alltför dålig? det skulle ju pasaa bra. Nån utevistelse ser ju inte så lockande ut idag, då blåser väl vagnen bort! Ja, så får det bli..en bak och stökdag idag..behöver städas av lite här också..sånt man hinner under jäsning av deg :-). Ikväll ska pappan och jag faktiskt ha barnvakt till Milla och sticka iväg ut för att bowla och äta. Det händer inte ofta att lillfröken inte hänger med när vi ska göra nåt..men vi behöver det också, så det blir kul och skönt att bara vara vi ett tag. Ha en bra onsdag, blås inte bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar