fredag 4 november 2011

Men

Vad händer? Jag sitter här i en knäpptyst lägenhet alldeles ensam med en kopp kaffe. När hände det senast?! Lite typiskt är det att Milla väljer att sova så här länge just en dag när jag snart måste väcka henne..å när jag inte har tid att sova. Men men...annars hade jag inte fått den här otroligt tysta kaffestunden heller då :-). Varför jag är uppe? Vi ska på bvc och vägas och mätas..Milla alltså och det är väl för väl att jag slipper.
Annars idag så slutar Per på halva dan..syrran kommer sen och demonstrerar nån städmaskin via sitt nya jobb, fläskfilegryta serveras till middag och delar av familjen ska väl på bandy..det är vad som är planerat..men det brukar fyllas på i ett jäkla tempo :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar