onsdag 23 november 2011

Inge mera nu

Nej..nu. tog energin slut efter en intensiv dag!
Julen har kommit fram här idag. Och ja, jag vet, det är tidigt! Men jag brukar alltid ta fram tomtar och så samtidigt som adventsljusstakarna..tycker det är såå mysigt med detta före jul..och efter så kan jag lika gärna städa bort direkt efter nyår :-). Sen infaller ju första advent lite tidigt i år..men men, jag följde min tradition och plockade fram allt ändå. Å så himla mysigt det blir! Jag är ingen jätteälskare av jul, även om jag gillar det mera nu än förr..men advent är såå mysigt!
Så detta tog ju en stund att stöka med idag...hämtade sen Lina och kompis, handlade. fikade mellanmål, lagade maten som vi skulle äta efter badet...åkte på badet, hem, ätit, tagit reda på disken, hängt tidernas största tvätthög...ja, si mer krävs inte för att mammalediga jag ska däcka i soffan nu. En av de mysigaste stunderna på dagen kvarstår dock..kvällsvällingen och kvällsmyset med Milla...återigen..jag vill inte att hon ska växa så himla fort nu..jag vill ha den här tiden för eevigt! :-).
Ha en trevlig kväll!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar