onsdag 2 november 2011

Grå onsdag

Hej! Skrev ett helt inlägg i morse..sen drog milla ur sladden till datorn så alltihopa försvann..:-).
Nya tag nu då..dåligt med bloggen igår..städade mest hela dan. Hittade en massa ställen med obeskrivliga mängder damm när jag städade en tom lägenhet på måndagen. Detta sa mig och dessa små gömmor lär ju även va rätt dammig i vår lägenhet här hemma..sagt och gjort..det var dom. Vi pratar ex på dörrar, bakom element...nu är där rent iallafall. Jag inte bara städade..hann även med en trevlig tacoslunch med Malin K och Frida, som hade höstlov. På kvällen även en promenad med samme Malin.
Tråkiga besked angående min kära farmor..tvingades gå igenom en ny operation igår..jag vill inte att den finaste farmorn i världen ska behöva lida mera nu..det gör ont i hjärtat!
Idag är Lina med oss..vi har varit på Willys och storhandlat och ska snart åka på badet en stund innan hon ska tillbaka till sin pappa. Det är extra uppvärmt i bassängen för de mindre barnen idag så det passar ju utmärkt för Milla.
I morgon kommer barnen till oss..en dag tidigare den här gången..och framför oss ligger en helg fullspäckad av hockey, bandy, dans, bilkörning, tacosmiddag med främmande...
Ha en trevlig onsdag!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar