fredag 18 november 2011

Några konstateranden på nattkröken

Köpte 30 doftjus för 20 kr på dollar idag. Det har brunnit i evigheter och luktar jättegott och mycke, men ändå inte för starkt..ja, ni fattar. Jag lär bli svårmotiverad till att köpa dyra ljus på diverse partyn. Men å andra sidan brukar det va skitgott fika på det stället jag brukar va på party...å det var det ju förstås inte på dollar :-).
Vidare kan jag konstatera att det INTE är kul att komma in i sovrummet, dötrött och konstatera att man måste väcka flckebarnet för att byta blöja. Hur friden kan man bajsa i sömnen?!
Amanda Persson åkte ur idol, var det rätt eller fel tycker ni? Jag tycker alla som är kvar är bra..så det är svårt att säga, men eftersom hon upprepade gånger hängt löst, så är det ju nåt som gör att hon får lite röster.
Nu ska jag blunda men det blir lite halvsömn bara innan jag hör att killarna halkat hem ordentligt från Gävle..skithalt ute jue!
Gonatt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar